arasdgn Biz 8 aylık olacağız, hala kendim yediriyorum. Anca daha tadımları az çok bitirip, eline püre halinde vermeye başladım. Püre kaşığından yararlandım, meyve filesinden yararlandım. Açıkçası BLW nin yakın çevremde hep duyduğum amacı daha erken kaşık, çatal tutma becerisini geliştirmek içinmiş, başka yararları da vardır ama en iyi yararı buymuş. Elbette kaşık tutmayı öğrenicekler. Şimdi 8 ay olana kadar BLW yapmadım, 9. aya kadar da düşünmüyorum. Ek gıda da esas amaç 9. aya kadar tat duygusunu geliştirmek, farklı farklı besinlere alıştırmak. Her bebeğin gelişimi değişebilir ancak isterseniz bir sonraki aylarda deneyin derim..