zeyno0904 bizimki 22 günlük, gün aşırı yıkıyoruz biz ama kafasını değil, kafasını haftada iki gün sadece (çarşamba pazar gibi). Şampuanı da sadece kafasını yıkadığımız günler kullanıyoruz. Diğer günler sadece suyla yıkıyoruz eşimle beraber. Rahatlıyorlar bence hem suya alışması için de iyi oluyor