Ben hem gece hem gündüz kullanıyorum. Uyku yaptığını düşünmüyorum. Asla uyumuyor, gece ıkınmaları ve gerinmeleri için başlamıştım. Reflüsüne iyi geldi kusma ve hıçkırık büyük ölçüde azaldı ama gaz sancısı için kıvranıyor hala. Masajla zar zor yapıp rahatlıyoruz.