gokkusagi_
Yöntemi var ama iştah açıldıysa çok zor.. 😕
Söylemesi kolay 😁 Yemeyeceksiniz 🤷🏻♀️
Öncelikle ekmeği sadece kahvaltı da yiyeceksiniz. Gündüz acıktığınızda su içecek ve abartmadan yeşil elma yiyeceksiniz. Sakız çiğneyeceksiniz. Bu sizi daha da acıktıracak ama çiğnemeye devam edeceksiniz. Çünkü çene çiğneme hareketine devam ettiği için beyin birşey yiyor ve yutuyorsunuz sanacak ve bir müddet snr mideye doydun sinyali gönderecek..
Akşam 7 den snr birşey yemeyeceksiniz ama bitki çayı gibi şeyler içebilirsiniz. Ekmek yok ve her yemek arasında 1 bardak su içeceksiniz..
Mesela çorba içtiniz, ana yemeğe geçmeden 1 bardak su. Ayrıca herşeyi çatalla yiyip yavaş yemeğe alışacaksınız 🤷🏻♀️
Gün içinde de canınız bir şey isterse nefsinizi köreltmek için yiyeceksiniz. 1 çatal ya da 1 kaşık gibi…
Aslında herşeyi yiyebilirsiniz ama küçük porsiyonlarla, az az.
Şekeri azaltmalısınız. Çok tuzlu, çok yağlı ve asitli şeyleri de 🤷🏻♀️