bebekalya96 valla başta alerjik diye şikayetlerin geçmesini bekledik baya katıda bir diyet içindeyim hala ama geçmedi bir türlü kaka hala ishalimsi köpüklü ve genelde işte huzursuzluk hakim memede özellikle ilk zamanlar memede ağlıyordu emmek istiyordu ama ağzına alıyor iki çekiyor başlıyor ağlamaya o şekildi sonra kendim araştırdım baya çünkü genelde alerjik bi bebekse laktoz intoleransı eleniyor yani ama maalesef bizim ikisinde vardi işte neyse o dönem relaktaz damlayı aldık tabi her emzirme öncesi 8 damla verdim 1 ay falan çok dikkat ettim 5 şişe bitirdik bu arada ama rahatladı çocuk hemen bi kaç günde belli etti kendini sonra 5. Şişe bitince dedim bi ara vereyim bakalım hala devam edecek mi şükür sorun yok memede kıvranma ağlama köpüklü kaka sorunumuz bitti ama alerji devam onun getirdiği şikayetler devam maalesef ara ara deneme yapıyorum halen kabul etmiyor eser miktar bile kaka da kan getiriyor 🥺