Sevda_15 Biz de emzime bıraktığımız sürecindeyiz ilk gün sirke sürdüm istemedi 2günbguzel gitti sonra vicdan yaptım ve göğsüm çok ağrıyınca dedim kademeli bıraktirayım tatile gittik tatilde gece yiyecek bir şey bulamayınca emzirdim keşke emzirmeseydim o zamandan beri sirkede sürsem emmek istiyor önce geceleri kestim şimdi sabahı kesmeye çalışıyorum full ağlıyoruz durmuyor çok zor bir süreç önce uyurken memeyi kesin emerek uyutmayin çünkü uyurken çok arıyorlar