Kızlar bebeğim 5 ay 1 haftalık çoklu besin alerjisi olan bir bebek ben diyetteyim anne sütü alıyor. Geçen ay sol gözünde küçük sivilcemsi şeyler çıktı böyle göz etrafında çıkıp sönüyordu ve kaşıyordu neyse sağlık ocağındaki Dr enfeksiyon dedi antibiyotik damla verdi bir hafta kullandık iyiydi bi kaç gün sonra tekrar ayni gözde çıkmaya başladı ve özellikle emerken çık kaşıyor gözünü burnunu tıkanıyor emerken bu ara burnuda akıyor sürekli neyse ikinciye göz doktoruna gittik oda ayni şeyi söyleyip 10 günlük antibiyotik damla ve kaşıntıyı kesmesi için kremde verdi kullandık bitti 3-4 gün oldu yine çıkıyor ya kızlar bu neden olabilir vallahi çözemedik sürekli enfeksiyon tekrarlar mı böyle bide emerken daha memeyi alıyor başlıyor gözünü burnunu kaşımaya ne yapacağımı şaşırdım artık 😩😩