YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU morsevenanne9 diş çıkarıyor olabilir benim oğlumda öyle 13 aylık ve iştahı birden kesildi üstten 2 diş çıkardı yavaş yavaş toparlıyor gibi ama oda sadece çorba meyve vs yiyor sevdiği şeyleri de yemiyor bu ara
morsevenanne9 YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU evet sadece çorba tarzı birde patates haslamasi püre gibi yoğurtla karıştırıyorum onu seviyor ondanda yedi bugün çok şükür yoksa hep aç kalacak
LadyGaddar morsevenanne9 Maalesef çoğumuzun çocuğu öyle istahsiz haliyle kalan iştahı da hastalık götürüyor Ama sağlık olsun yeter elbet yiyecekler
morsevenanne9 LadyGaddar bugun yedi sevdiği şeyi yaptım çok şükür yemiyordu bugün yedi sevdigi şeyleri yapicam düzenlenen kadar bakalim
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU morsevenanne9 böyle dönemlerde yediği ne varsa onu vermemiz lazım yoksa kilo kaybı yaşarlar ne yapalım geçmesini beklicez
morsevenanne9 YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU evet başka birsey yemiyor umarım bu 1 ay sonra geçer kalmaz böyle huy olarak hastalığı bitince geçer umarım diş dönemi atak dönemi
Sm1355 morsevenanne9 benim kızımda 13 aylık 2 haftadır aynı şeyleri yapıyor yere atıyor sürekli artık kafayı yemek üzereyim sürekli aç
morsevenanne9 Sm1355 sevdigi şeyleri yapıp verin ben kızıma öyle yapıyorum yemiyor çünkü başka böyle böyle başladı yeniden bakalım azar azar yemeye aç kalmasından iyidir
Sm1355 morsevenanne9 erişte yoğurt ve sebze çorbası yiyor sadece sürekli onları vermekte istemiyorum ama aç kalmasından iyidir tabi🥹
morsevenanne9 Sm1355 evet bende istemiyorum herseyden yesin vitamin alsin hepsinden diyorum ama şuan böyle gecicek sanırım yesinde. Hic yememesinden iyidir.🤷🏻♀️