Fatoaras canım bana doktorumun dediği 72 saat içinde iç dikişler zaten iyileşiyor bende sağıma soluma yatmaya korkuyordum ilk günler bir şey olur diye bana ebe de eşini kaldırabilcek gücün varsa kaldırabilirsin dedi ve Doğumdan 1 hafta sonra benim karnım şişti enfeksiyon kapmışım içe doğru iltihap oluşmuş doktorlar dikişlerime bastıra bastıra akıttılar iltihabı dış dikişlerim açıldı tabi iltihaptan dedim iç dikişlerime bir şey olmaz mı korkma hiç bir şey olmaz çok şükür olmadı iç dikişlerim o kadar iltihaba bastırılmaya rağmen çok iyiymiş ve 3 hafta öyle bastırdılar her gün iltihabı tamamen kurutmak için yani ben 3 hafta dış dikişlerim açık yattım korkma bir şey olmaz