Kızlar bebeğim beni emmedi. Hep mama yedi 10 gün hastanede kaldık. Hastanede verilen mamayı içirdik. Günde 3-5 kaka yapıyordu. Şimdi hipp mama kullanıyorum kaka yapmıyor. Ayaklarını havaya kaldırınca anca ıkına ıkına yapıyor.
Her neyse devlet hastanesinde ki o mamanın sırrı ne?