eslem2 Evdeysem telefonum sessizde olur bu yüzden de hiç sorun olmuyor. Ki bilirler ailemde asla akşam saatlerinde önemsiz bir şey için aramazlar. Normal sohbet etmek için bebeğimi görmek için ararlar onda da mesaj atarlar önce müsait misin diye bende dönerim. Sizde telefonunuzu sessize alabilirsiniz sinir olmazsınız