8 aya yakınız iki diş patladı sürekli kucak istiyot ağlamaklı ek gıda+anne sütü alıyot gece nerdeyse 7 kere emmek için uyanıyor ağlayarak sonra az emip uyuyor çok bitkin düştüm calpol de veriyorum arada neden böyle.oldu eskiden kendi kendine oynardı şimdi istemiyor hep beni kucakla diyor akıl verin nolur