umyhl ben çok şükür uyku konusunda sıkıntı yaşamadım ama rutin olarak akşam 8’de yatırdım yenidoğan zamanından beri bu rutine uydum hep banyo yaptırdım öyle yatırdım her gün tabii ki şu an havaların soğumasıyla birlikte artık 2-3 günde bir yaptırıyorum ama 8 dedin mi uyur bir rahatsızlığı olmazsa ya da aşı vs olmazsa gece maks 2 kes uyanır emmesine rağmen (5 ay 11 günlük)