Hayırlı akşamlar dilerim ben 36 haftalik dogum yaptim ve 12 gun oldu sarilik cikmiştı ilk başta 14 dü sonrasinda 3 sonra tekrar gelin dedi ve tekrar gitik bu sefer 11 düşmüş git gide de duser dedi doktorunuz kan felanda alindi bisi cıkmadı şükürler olsun da doktorda annesi bisi yok dedi ama ben cok tedirginim cok uyuyor bebegim hep uykuda geciriyor zmanini uyandırıp emzirip geri uyuyor hemen arakadaşlar benm gibi bebegi cok uyuyan varmi sadece 1.2 saat uyanip geri uyuyor yardimci olun lütfen cok panikleyip agliyorum resmen arkadaşlar yardimci okun 12 gunluk bebek cok uyuyrmu sizinkiler de öylemi birde sarılik düşmeye başladıysa düsermi geri cıkarmi ve arkdaslar sarılık cok olursa sakat bırkırmı bilginiz olursa banda yazın ne olur