arelinannesi1 canm önce sen kararli olacan bez yok hayatımızda diyip bezleri kaldıracan benim kız o kadar cokk inatti ki 3 buçuk yasidna bıraktı ama bir ay tam bir ay uğraştım pes etmedim kızmadım. Çünkü destek aldığım kişi bana 3 ay da sürse 5 ay da sürse o islakliktan sıkılacak. Bir daha beze dönersen onun başarısız olduğunu hissettirin dedi. Tam bir ay sonra solemeye başladı ama hala bak dışarda başkasının evinde tutuyo her yerede gitmiyo yani tam bitmiş değil bizim de.. sadece. Sabır lazım kızmak yok uyarmak var sadece. Ödül ceza kkonusunu konuş. Mesela kacirdikca yanlışlık oldu diyodum bir daha yapmaz benm kızım diyodum öle öle kafaya soktuk