BalkizimBaloglum2 Beko marka kurutma makinem çamaşırlarımi küçültüyor özellikle beyazları oğlumun kıyafetlerini bugün küçücük bırakmış sinir oldum neden olurki bu çözümü yokmu bunun başına gelen varmi 🤔
SetenayCo BalkizimBaloglum2 Düşük ısıda kurutma seçeneği varsa onu seçin. Bazı makineler yüksek ısı ön ayarlı olarak çıkıyor fabrikadan.
mero_81 BalkizimBaloglum2 benimde beko bikaç kere attıktan sonra farkettim kurutmada küçüldüğü çamaşır makinesinden sanmıştım ilk başta sonra günlük programa attım düşük ısı ayarıyla çekme yapmadı🌸
gammzisko BalkizimBaloglum2 pamuklu programda çekme yapiyo genellikle makinalar 🥲 daha düşük ısıda kurutma yapan programları seçmek lazım çamaşırların selameti için🙃
BalkizimBaloglum2 Kolaylık olsun kışın diye alıyoruz kıyafet ziyanligi resmen bide ortalık ateş pahası kolaymi kıyafet almak tekrar tekrar
seddackr Bende de arçelik var hep eşimin kıyafetleri çekti benimkilerde bişey yok hahahah :) ilk zamanlar yüksek programda kullanıyordum o yüzden gitti. Şimdi mix (karışık) ayarda kullanıyorum. Onu deneyin
BalkizimBaloglum2 seddackr karışık var onuda deneyeyim bütün çamaşırları ona atıyoruz degilmi beyaz renkli
Gzdnr17 BalkizimBaloglum2 bebek kıyafetlerinin pamuk oranı yüksek olduğu için çeker Hassas ya da hassas gömlekte kurutmanızı tavsiye ederim asla küçülmüyor 😀 Dua ediniz bana bu bilgiden sonra lütfen 🤩🥰🙏🏾 bi tüyo daha içine bi tane kuru havlu atın daha hızlı kurutuyor Dipnot hijyenik bebek daha yüksek ısıda kuruttuğu için daha çok çekiyor 24 aylık ikiz annesinden sevgiler 🥳😍
BalkizimBaloglum2 Gzdnr17 çok teşekkür ederim deneyeceğim böyle programlarım hangisine atmam gerekir acaba
Mommyhann BalkizimBaloglum2 bendede arçelik var spor günlük yada kot ayarında kurutuyorum herşeymi çekme yaşamadım ama panuklufa kuruttugumda çekme yaşamıştım
belismomsss24 Aynı sorun bende de oldu. Bebek ayarında kuruttum hepsi küçüldü 🥲 şimdi mecbur kurutma teline asıyorum