Merhaba kafam çok karışık, sevgili tüp bebek anneleri kalan embriyolarınızı ne yaptınız, biz dondurduk 5 yıl oldu.Cocuk istemiyorum ama imhada edemiyorum bu özel hastane olaylarıda çıkınca kafamda komplo teorileri dönüyor ya başkalarına verirlerse diye ya kötü insanların eline duserlerse diye