ipeksiiimom Fissler vitavit kullanıyorum annem 2019 yılında 2.500 ya da 5000 gibi bir fiyata almıştı oha filan demiştim o zaman çalışıyorum bir düdüklüye o kadar para mı verilir demiştim verilirmiş. Hemen pişiriyor ve ben düdüklüden korkan biriyim küçükken düdüklü patlatacaktım bunda asla böyle bir korkum yok