Her bebeğin gelişimi elbette ki farklıdır ama gelişimi de desteklemek gerek. Yani oyuncağı önüne koyup gitmemeliyiz. Nasıl tutacağını nasıl sallayacağını öğretmek gerek. Ondan sonra oyuncağa alışabilir. Ne yapacağını bilmeden bir oyuncakla baş başa bırakamayız. Benim kızım da 4 ay 9 günlük tutma, sallama, bir elinden diğerine geçirme, herşeyi ağzına götürüp tadına bakma :) davranışları var. Tummy time ile emeklemeye bile çalışıyor yan dönüyor. Ama emeklemesini desteklemeyeceğim şimdilik daha kas kemik gelişimi için erken.