Sese alışsın diye beyaz gürültü kullanmadım hiç açmadım şimdiye kadar 4 aylık oldu. Gündüz gayet perdeler açık ev seslerine de alışsın diye normal davrandım. Gece ise sessiz karanlık loş bir ortam sağladım ama yok en küçük bir çıt sesine, ezan sesine, motor araba korna sesine, kapıyı hafif açsam da kapı sesine uyanıyor zor uyuyor dalmıyor. Bugün deniyim bi dedim açtım beyaz gürültüyü güzel guzel uyuyo. Napiyim ben şimdi devam mı ediyim beyaz gürültüye, yanıbaşına koydum sesi çok acmazsam yine uyaniyo isitmesine zarar verir mi 4 aydır hal kalmadı bende aticam kendimi en sonunda bı yerden.