Bernas Kızlar merhaba 4 ay önce doğum yaptım doğumdan 2 ay sonra düzenli olarak regl oldum ama bu ay adetim 3 gün geçikti ve korkuyorum gebelik olabilir mi diye benim gibi olan var mı aranızda 🥹🙈