Sksjsjjsks başınız sağ olsun. bu kaygıları ben de doğumdan sonra çok yaşadım sürekli kendime hastalık tanısı koyuyordum doktora gittiğimde bir şey çıkmıyordu. sizin postlarınızı çok gördüm sürekli hastalık araştırdığım dönemde, size bir kitap önermek istiyorum hem biraz kafa dağıtırsınız bilinçaltının gücü okuyun size de iyi geleceğini düşünüyorum. bana iyi geldi artık kendimi daha iyi hissediyorum ve pozitif düşünmeye başladım.