Merhaba hanımlar , doğum yapalı neredeyse iki ay olacak . Sezaryenle doğum yaptım ve ilk bir hafta yoğun kanamam olduktan sonra tamamen bitmişti 20. Günde falan yine yoğun kanamam başladı ve bir hafta sürdü . Sonrasında sarımsı sulu akıntıya bıraktı ve hala devam ediyor artık ped kullanmaktan sıkıldım sizce normal mi bu durum haftaya doktora gideceğim ama sizlerede sormak istedim belki tecrübeli olanlarınız vardır bu konuda .