Esoz1110 Annemin bardaklarını hep iz yaparak yıkamış bardaklarda yeni makineden mi kaynaklıdır sizce ne yapmak gerekiyor arçelik markası
Birdunyabircennetannesi Esoz1110 Makine tabletiyle alakalı Kesinlikle asperox tablet kullanın Makinem hep kirli ıslak çıkarırdı Asperoxu kullandım mükemmel şekilde çıkarıyor bembeyaz
eylm1 Esoz1110 aa bilemiyorum o zaman. Bende de öyle olmuştu parlatıcı koyunca düzeldi. Filtreleri temizleyin bide
Zeynepefemm Esoz1110 bende de oluyor fairy kullanıyorum makinam bosch. Bardaklar da özellikle hem puslu puslu oluyor hemde üstünde deterjan kalıntısı oluyor. Farklı marka da kullandım yine aynısı oldu
Esoz1110 Zeynepefemm Önceden cam gibi oluyordu pırıl pırıl ama anneminde takıldı kafasına neden öyle oldu diye
Zeynepefemm Esoz1110 makina mi eskidi acaba benimde 5 yıllık makinam. Bilmiyorum ki. Sizde olmuyor mu böyle bişey sizinkinin markası ne ?
Esoz1110 Zeynepefemm Annemle benimki aynı anneminde 5 senelik benimde 3.5 senelik bende bir ara öyle oldu makine temizleyici ile temizledim daha olmadı
Zeynepefemm Esoz1110 bir de ben deneyim makina temizleyici nasıl kullanılıyor markası ne temizleyicinin
Esoz1110 Zeynepefemm Fairy almıştım o zaman makine boşken kapağını ters cevirip bırakıyorsunuz alt kısımda bir yere tabakları koyduğunuz yer mesela ben biraz uzun programda çalıştırmıştım iyice temizlensin diye aslında yapmak lazımmışta ben ilk kez yaptım