asude456 aynı durumdayız sizin kadar değil sütüm ama başlarda ben de 400e yakın çıkarıyordum sonra 2 kez sol göğsüm mastit oldu onda süt azaldı biraz ama sağda fazla yine. Uzun zamandır makineyle sağım yapmıyorum elimle biraz boşaltıp o şekilde emziriyorum gün içinde de emdiği için ve bebeğim de 2 aylık oldu o yüzden belki çok sertleşmiyordu göğüslerim gece uyuyunca şişiyor gibi sadece. Emzirdikten sonra da sağım yapmıyorum sağdıkça süt artar dedikleri için ama tıkanmasından da korkuyorum iki ucu … değnek gerçekten. Bi kaç gündür sağ mememde bi acı vardı şu an arttı kolumu kaldırdığımda bile acıyor biraz sert bi yer geliyor elimde ama aşırı da değil. Eşim elle sağdı ben sağdım yok I acı gitmiyor emzirince de geçmiyor ne yapacağımızı bilemedik tekrar mastit olucam diye çok korkuyorum 😨