Nako Merhaba arkadaşlar. Sağlık Ocağı devit3 verdi doğum yaptığım hastanedeki çocuk doktoru multitaps verdi ama ben temiz içerik ve buradaki memnuniyet yazılarından sonra ocean 400 aldım. Bugün 9 günlüğüz kullanmaya başlamalımıyım 15. Günü bekleyeyimmi?
Sblaksy Nako bizede doğum yaptığımız hastanede doktorumuz multitaps verdi 15. Günde başladık sağlık ocağı devit 3 verdi bir gün kullandık gaz yaptı oğluma ocean d3 400 ıu ya geçtik çok memnunuz ☺️
Misskokulum Nako ne zaman başlanacağı konusunda bi doktor eskiden 15. Gün başlanması gerekiyor diyorduk fakat şimdi doğumdan itibaren kullanılmaya başlanmalı diyordu sen ver
Nako Sblaksy Misskokulum bbmbbm Sabis42 YamanOglum Damlaları direkt ağzınamı damlatiyorsunuz çay kaşığına damlatıp falan öylemi veriyosunuz? Bugün 11. Günümüz başlıyım artık diyorum
Sabis42 Nako biz de 15. Günü bekliyorduk ama doktorumuz o eskidendi hemen başlayın dedi başladık biz ocean d3 400 günde bir fıs..
Nako Sabis42 yenidoğan için damla formu daha iyi dediler pufflatinca sıkıntı yoksa puff daha kolay sanki degilmi?
YamanOglum Wellcare d vitamini kullanıyoruz saf zeytinyağı ve sadece d vitamini mevcut içinde araştırın isterseniz sağlık ocağındakinde ise ayçiçek yağı
Nako Bizim doktorda eskiden 15 gün diyorduk artık gerek yok hemen baslayabilirsin dedi multitaps için ama bilemedim ben yaa :/
Sabis42 Nako ya damlayı süte karıştırmak lazım o vakit tam karışmıyor ve bebiş ağzına kaşıkla verince geri çıkarabiliyor.. pufu ağzına hafif sokup sıkıp çıkarıyorum..
Misskokulum Nako nasıl rahat edeceksen öyle ver küçük olduğu icin sen çay kaşığına 3 damla koy öyle ver