Aydakisiyahedicikk smoothie makinesi tavsiye edemem fakat sakın bimden falan almayın 😂 hangi marka idi hatırlamıyorum sinbo olabilir eşim haber vermeden alıp gelmiş 2. Kullanımda bi yanık kokusı geldi arkasından altı delindi çöpe attık o yüzden iyice araştırıp güzel bir marka alın bende bakıyorum şuan ablam philips kullanıyor memnun