Arkadaşlar üç aylık bebeğim bir haftadır meme reddi yaşıyoruz ayakta sallanarak emzirmediğim zaman kesinlikle emmiyor sürekli geceleri falan hep ayağa kalkıp evin içinde gezdirerek emziriyorum buna alışır mı diye korkuyorum yaşayan var mı ? Geçer mi ? Oturarak tekrar emzirmeye gecebilirmiyiz yoksa hep ayakta mı emer artık 🥹