Anneler bebeğim 21 günlük iki kere Yenidoğan yoğun bakımda fototerapi görmek için yattı kan uyuşmazlığımız var en son yoğun bakımından çıktıktan sonra kontrole çağırmadılar 21 günlük olmasına rağmen hala gözünün akı ve yüzü sarımtırak geliyor normal mi elleri bembeyaz pamuk gibi ama yüzü daha esmer ve sarımtırak