Merhaba benim bebeğim vajinal doğumla doğdu doğarken omzunda kırık oluşmuş tabi biz bunu hemen fark edemedik 4 gün sonra anladık o sırada da hastane de ilk gün gayet güzel emzirmiştim doymuştu 2. Gün eve geldik çocuk emiyor ama o kadar az geliyor ki sararmaya başladı çocuk doktora sorduk mama başlayalım dedi mama başladık bir yandan da sağıp sütümü vermeye başladım normalde emen çocuk ondan sonra emmemeye başladı omzu kırık olduğu için memeye de zorlayamıyorum ama mama süt dengesini de kuramıyorum sanki 3 saatte bir mama vereyim diyorum süt sağdıkça bir süt bir mama yapayım diyırum ama sanki yeterince doymuyor hem mama hem sütü nasıl ne kadar vermeliyim tecrübeli anneler yardımcı olursa çok sevinirim 8 günlük kızım