Paramedik16 9793selaam borsadayız henüz yakmadım ev genelde 23 derece uyurlarken(ikiz) 1 togg uyku tulumu giydiriyorum
9793selaam ffulya Ankara’da yakılmaz mı kız orası buz gibidir zaten. Biz de denizli’deyiz de dışarıları sıcak aslında tabii haliyle ev ısınmıyor artık
defnebak 9793selaam ben trabzondayım daha yeni gelecek bizim siteye doğalgaz inşallah kaleriferkeri yakarlar yoksa kışın uarısını donarak geçireceğiz
NatashaRomanoff 9793selaam izmirdeyiz yakmayı düşünmedik bile hiç 😅 hala gündüzler çok sıcak gecede uyku tulumu giydiriyorum yine de sıcak