19 aylık ve herşeyi zorla yaptırıyorum yemek yemesi uykusu…. Gece uyumuyor hep kucak istiyor gündüzde pek uykusu yok.Hiç bir zaman iştahlı bebek olmadı ben vermesem yemek aklına gelmez binbir türlü oyun kurup yediriyorum.Uyku desen o da aglatarak uyuyorum resmen uykusu geliyor fakat hep bir direnmesi var.Diş dönemimiz hiç bitmiyor.Sürekli mızmızlık aglaması var.Sürekli bişeyleri isteme olmadıgında kendini ordan oraya atma.Kaka yapıyor asla altını değiştirtmiyor.Bezi açınca kaçıyor kakalı kakalı gibi.Bizim gecemiz gündümüz belli olmadığı için de bende 1 hafta iyiysem 1 hafta yorgunluktan gergin oluyorum.Ve ister istemez çocuga sesimi yükselttiğimde sonra kendimi çok kötü hissediyorum.Kendimi nasıl bu durumdan kurtarabilirim?Öneriniz var mı?