mom97X Kızlar, kızım 4. ayına girdi. Aşşırııı tırsıyorum atak olcak diye 😂 hayır yani zaten normalde de huysuz, bi de atak olursa yandım ben 🥲 her ay atak mı olur bacıımmm 🥹 yardımsız bakan gurbet annesi olarak bana bol dua edin canlar 🤱🏻
devrim_gnl mom97X bnm kizcede 9 aylık 4 aylikya hamileyim🥹üstelik yurt dışında yaşıyorum haliyle eşim hariç kimsem burda yok. 22 yaşında Bu özgüven nerden geldi diye sormayn 😂ikincisi sürpriz yumurtam bnm. İyikide olmuş kızıma yoldaş bı kizcem daha olacak. Ha sacimi topmayamiykrum bazen. Uykumu aldığım gün yok hep yorgunum orası ayrı ama iyimi varlar
LadyGaddar mom97X Ben nezaman atak oldu nezmn olmadı hiç anlamadım çünkü benim bebem hep ataktaydi😄 Ben de gurbetteyim tüm annelere Allah kolaylık versin🌸
mom97X devrim_gnl yaa çok zor ama inşallah güzel geçer bundan sonra. Allah yardımcın olsun inşallah 🩷🫶🏼🤲🏼