Kimse kusura bakmasın ama çıldırıyorum artık ya o kadar çok tartışma konusu açılıyor ki bu konuda kendi kafalarına göre bebeğim 4aylik ek gıda vericem bebeğim 2bucuk aylık ne yedirebilirim ? Ya neden neden
bu birşeyler yedirme çabası zaten hayatının sonuna kadar yiyecek bilmiyormusunn o bebeğin daha bağırsakları buna hazır değil doktorlar boşuna mı 6ay yada 180 gün nasıl anlarsınız işte diyorlar yapmayın kabız edip niye eziyet cektiriyorsunuz kuzucuklara ( doktor önerisiyle erken başlayanlar hariç)