aselkussum geçmiş olsun, doyuyordur kokrmayin ya 😊 siz emzirmek için dirayetli olun, benimde ilk bebekti sağ olsun emzirme hemsirem siringayla bile besleyemedi güya eğitim vermeye geldi dedim siz bırakın biz veriyoruz siringayla memeyi tutturup ağzının yanından annem veriyordu ama ablam kaldı mesela o asla veremedi siringayla kişiden kişiye de evet değişiyor , tutar ama korkmayın, bio gaia basladimi Dr , biz 4 ayligiz iki haftadır bıraktık gaz damlasını özellikle gece çok gaz atağı olur bebekte , gazı oldukcada anneyi emmek ister , emzirin gazını çıkartın , baba omzu birebirdir , gezdirsin omzuna doğru yatırıp valla enguzel gaz orda çıkıyor