Kızlar 47 gün önce normal doğumum gerçekleşti ve yeni fark ediyorum ki dış dikişlerimde açıklık var galiba bir dikişim açılmış o yüzden açık kalmış . Doktora gitmiştim dış dikişlerin iyi iç dikişlerin tek kalmış demişti . Şimdi niye böyle oldu anlamadım ztn nasıl bir süreç beni bekliyor tekrar dikerler mi ? Aynı durmu yaşayan var mı?