farelikoyunkavalcisi emirtimr1 bioderma atoderm de güzel ikimiz kullanıyoruz ama mustela steletophia da gayet güzel
kimbumadam emirtimr1 ecowell harika yüzüne la roshe kullanıyorum Mustela stelatopia dan uzak durun alerji yapabiliyor
familiy emirtimr1 2’5 yıldır sebamed bebek nemlendirici kullanıyorm çok memnunum e bebekte imdirimden aşdım cuma günü iki tane bugün geldi şaşırdm çok berektli bidr
Azraada58 emirtimr1 valla 2 yıldır bioderma kuru ciltler icin olanı kullanıyorum özellikle kış ayında malum kuruyor cokta memnunum bi ara bepantol almştm oda iyi ama favorim bioderma