Kizlar merhaba 3 4 5 Ekim ortaydi 6 7 8 9 Ekim’de yüksekti uygulamaya göre yumurtlama dönemiydi hepsinu değerlendirdim bugün regl 2 gün kala sabah pembemsi leke geldi şimdide iki üç damla kahverengi lekelenmem oldu sizce gebelik olabilirmi hiç erken regl olmazdım aksine gecikmem olurdu oğlum da da böyle olmuştu ama adet günümde olmuştu erken degil