10 aylık kızım w şeklinde oturuyo çok sakıncalı ve kalça çıkığına neden olabilir yazıyor internette çocuk ortopedist ve kalça uzmanı profesör e kalça tedavimiz için gittiğimizde hiç birşey olmayacağını söyledi sizin bebekleriniz de oturuyormu böyle ne düşünüyorsunuz?