Kızlar biz 18 aylığız neler yapabiliyorsunuz💖 bizde elden tutup götürme olayı var, oyuncaklar oynama var, ev işlerine yardım etme var, sinirlenince bana vuruyor, yalandan ağlama var, baba abi abla dede Ahmet anaanne mavi hav hav miyav, öpücük atma, gel, geldi, arı vız vız şarkısı, baloncu amca şarkısı, 1’den 10a kadar sayma, ve anlamsız bir sürü konuşma, sarsar makarayı ben söylerim o hareketlerini yapar baştan sona. Acıkınca mama, bazen bazı şeyleri söyler bazen hiç söylemez, şöyleki benim çocuğumun söylediğini ben ve çocuğu olan anneler anlıyor😂 bazen bende anlamıyorum 3 çocuğu olan arkadaşlarım anlıyor 😂 siz gün içinde neler yapıyorsunuz biz önceden dışarı çıkardık ama havalar artık çok soğudu gerçekten… evde neler yapıyorsunuz etkinlik yapamıyoruz biz çocuğum daha o evrede değil oral dönemde 😂