enginipekbulut normal çünkü bende sizin gibiydim içerisi dikiş dışarısı yapıştırma idi benim sola rahatça yatarken sağa asla yatamadım bir kaç gün sonra tekrar denedim yavaş yavaş yatmaya başladım öyle geçti gitti . Benim içerden dikişe soldan başlayıp sağdan bitirmişler büyük ihtimalle çünkü deri sonuçta toplanmış gibi ağırlık hissiyatı olmuştu o süreçte şuan da da mesela sol yanım dümdüz dikişe dair çıkıntı dahi yok ama sağda kuru falsulye ebatlarını düşünün yan yatmış hali canlansın gözünüzde öyle bir birikme var kırmızı renkte umarım zamanla geçer