Kızlar merhaba. Kızım 5 gündür öğle uykusu uyumuyor ne beşiğinde nede montessori yatağında. Normalde sorunsuz uyuyan ve uyuduğunda en az 2 saat uyuyan bir bebekti. 26 aylık bu arada. Bu ay öğle uykusunu bırakmak için oldukça erken aslında. Sizce bırakmış olabilir mi veya neden olabilir uyumaması? Keyfi gayet yerinde huysuzluğu yok