Seymaixle1
Yapmamasını istediğin şeyde kararlı olman lazım.
Mesela en son tv ünitesi için konuştuk 15 aylık
Hayır bitanem orda sana göre bir şey yok
Kapatır mısın
- mızıldadı
Üzgünüm lütfen orayı kapatır mısın diye tekrarladım
Başka şeylere yönelttim onun yerine bunu yapabilirsin gibi
Sonunda kapattı
Bunu yakalayana kadar da , dediğimi yapmıyorsa olduğu yerden götürdüm..
Ağlamasın diye tamam demedim
Kullanmayın deseler de hayır ı kullandım işe de yaradı yani
Kızmıyorum bir de , bir şeyler kırdığı oluyor , yemekleri bembeyaz halıma attığı oluyor sabırlı olmak lazım kızmaktan anlamıyorlar zaten
Hatta bir iki kere alt değiştirirken heryer kaka oldu kızdım güldü
Gülünce üzüldüm çünkü bebekler kırıldığında tepkilerini gülerek verebilirlermiş 🥲