melkrtl bizmde 31 nde randevumuz var. 13 aylık bebeğim yazdan beri her ay ateş ve boğaz enfeksiyonu geçirdi en son lenf leri şişti hatta dün usg çektrdik boyun altındaki biraz büyük ama enfeksiyon kaynaklı olur çocuk bu dedi radyoloji doktoru. Çocuk Doktorumuz pfaba olabilir bi ramatoloji ve kbb görsün dedi ikisinede randevu aldım gidicez usg sinide göstericem daha. En ufak vucut ısısı yükselsrçe korkuyorum artik ateşlncek diye. 41 dereceye ulaşıyor ve 4 5 gün sürüyor en son antibiyotik veriyor lar 4 5 kere antibiyotik aldı daha 1 yaşa kadar. Öksürük yok mesela ama boğaz hep kızarmış diyolar ağızdada aft çıkıyor. Pfaba tüm bulgular var yani bakalim ne yapacaklar bizde bilmiyoruz. Ama arştırdığım kadarıyla eve tanı konulursa antibiyotiğe veda ediyoruz ama prednol iğne yapıyormış hastalık atağında ve ateş hastalık bulguları 24 saatte kayboluyor muş. Zaten eğet iğne sonrası ateş gıderse bu teşhis konuluyor muş. Yalnız bu iğneye başlandığında hastalık atakları daha da sıklaşıyormuş buda olumsuz etkilerinden… Bnm bebeğim mesela antibiyotik ile ateşi düşüyor iyileşiyor ama bikaç gün sonra da burun tıkanıklığı grip başliyor en son mesela ayın 3 ünde gittik serum aldı antibiyotik kullandı 1 hafta. İyileşti şuan da da 10 gündür burnu aşırı dolu devamlı açıyorum ama hep doluyor gece hırıl hırıl burnundan uyuyamıyor çocuk