azeldemir Dogalgazımız var ama teras katda oturuyıruz kışları hep hasta kızım.. sureklı hava sureklı antıbıyotık ..soba kurayım evın bı koseye dıyorum arada yakarım evın sogugunu kırar ..dogalgaz var ama yeterlı gelmıyor ankarada yasıyorum bu arada..
melegim71 azeldemir yeterli gelmiyorsa soba iyi olur ama güzel büyük isıtıcılar var onlardan isinizi gorur bence ugrasmamis olursunuz
Dilararden azeldemir Eskişehir’deyim bende ayazı bilirim. Ama az önceli anneye katılıyorum ısıtıcı daha mantıklı. Sobanın pisliği tehlikesi daha kötü