annekadin21 esilamom02 çok iyi bnce bnm bebegim 2 ve 3. Ayında öyle uyutuyodum. Şimdi uyumuyo. Çok istiyorum öyle uyusun çünkü hem gazi rahatliyo hem kas omurga için iyi
ipeksibel esilamom02 benimkinde öyle nefes alamayacak diye sabaha kadar uyur uyanigim korkudan .o kadar yoruldum ki
babykoc Canı öyle istiyordur annesi öyle rahat ediyodur benim kızım 2 aylıktan beri yüzüstü yatar ne kadar düzeltsem de alışmadı hala öyle uyur