Merhaba sevgili anneler 4 aylık bebeğim son 1 haftadır iştahsız meme emmiyor emmeyince de sütüm ilk zamanlardaki gibi yoğun akmıyor, bu ay çok az kg almış, doktor emzirme sonrası mama içirebilirsin dedi azar azar denedik ama mama asla içmiyor biberon tutmadı pirinç unu yaptım verdim gazdan 2 gün boyunca mahvoldu yavrum çok üzülüyorum bu duruma bu durumu yaşayan var mı sizler neler yaptınız