Arkadaşlar bebeğim 10 aylık oldu ve çok değişti. Kıyafet giyince ağlıyor üstündeki çekiştirip duruyor ve 3 gündür geceleri uyumuyor memede uyuyor tam dalıyor yatağına koyduğum an uyanıyor yatakta benim yanımda uyuyor yine yatağına koyduğum an uyanıyor oyuncaklarına sinirleniyor onları fırlatıyor yemek yemiyor ağzını açmıyor kafasını çeviriyor. Bu davranışlar normal mi bu ayda bir terslik yok dimi