mutlul merhabalar postunuzu yeni gördüm. İngilizce için bence erken değil, ben ingilizce şarkılar dinletiyorum söylüyorum. Ben bu dönemde ne duyarsa kârdır diye düşünüyorum sizin gibi. Arada İngilizce kelimeler, cümleler de kullanıyorum. Bilemiyorum doğru mudur yanlış mıdır, bir yerden başlamak istiyorum. Onun dışında baya hızlı emeklemeye başladı bu aralar, tutunup kalkmaya çalışıyor. Maalesef hareketlenmeye başladığından beri kitaplara ilgisi azaldı ama ben yine de okumaya çalışıyorum. Fenerli kitap çok seviyor, fenerini baya parçaladı ısıra ısıra ama yine de okuyoruz her gün. Yemek yaparken bazen kucağımda oluyor beraber yapıyoruz bazen yere koyuyorum önüne bir kutu içine mutfak malzemeleri koyuyorum onları boşaltıyor oynuyor. Bu sıralar bir şeyleri boşaltmayı çok seviyor o yüzden evdeki kutulara sepetlere farklı farklı şeyler koyuyorum onları alıyor inceliyor. Çalıştığım için çok fazla etkinlik yapamıyorum maalesef ama olabildiğince oynamaya çalışıyorum oğlumla. Top oynamayı çok seviyor birbirimize atıyoruz. Uzağa gittiğinde gidip alıyor. Temizlik yapmayı çok seviyor şükür ki, ben evi süpürüp silerken peşimde dolaşıyor. Cırt cırtlı kitaplarla oyalanıyor baya. Bul tak oyuncağı var onu çıkartıyor takmayı öğretmeye çalışıyorum ama öğretemedim henüz. Ben işteyken annem bakıyor o da baya bişeyler öğretmiş. Banyoları çok seviyor bu aralar sürekli banyodayız, çamaşırları beraber makineye atıyoruz , çıkartıyoruz, makineyi beraber çalıştırıyoruz. Bulaşık makinesine tırmanmaya çalışıyor bu aralar kaşıklık kısmındaki kaşıkları çatalları alıyor. Yaptığınız basit etkinlikler varsa öğrenmek isterim bu açıdan kendimi yetersiz hissediyorum