Esrasncr Merhabalar,evde hem soğuk buhar hemde bebeğe hava vermek için makina kullananlar hangi makinaları önerirsiniz?
Gonul_kumsal26 Esrasncr merhaba loobex marka buhar makinesi kullanıyoruz çok memnunuz. E bebekte 200 TL
Ebruss Esrasncr weewel buhar makinası kullanıyoruz ama bebeğe neden hava makinası kullanıyorsun bildiğim kadarıyla doktor verirse kullanılıyor
Heaven1708 Hava makinasını doktorumun tavsiyesiyle omron almıştım memnunum. Soğuk buhar makinası da havvaca diye bi marka uzaktan kumandalı dokunmatik paneli var. Ondan da memnun kalmıştık